Powered By Blogger

2010. május 2., vasárnap

Pesti éjszakák 1.










Szép napot kívánok minden kedves látogatómnak és olvasómnak! Újra itt vagyok ,és hoztam nektek pár új képet amit szeretnék veletek megosztani mert szerintem fantasztikusan sikeredtek. A fejezetem ciméből adódóan rájöhettek, hogy esti fotózásaimat osztanám meg veletek, amit a pesti rakparton a Lánchídnál, és a Kossuth téren a Parlamentnél készítettem. A helyszíneken jelen volt kedves barátom, és fotósmunkatársam :) Roli is (Pár képemen őt is láthatjátok.), akivel együtt meneteltünk és vadásztuk a témákat. De nem húzom tovább az időt a többiről beszéljenek inkább a képeim ami szerintem az eddig készült legjobb fotósorozatom lett . Üdvözlettel: Dobi van Lacen

3 megjegyzés:

  1. jók lettek a képek, és köszi az ingyenkaját a majálison:) majd szólj hogy mikor mehetünk legközelebb fényképezni.

    VálaszTörlés