Powered By Blogger

2010. április 8., csütörtök

Kezdetek







A következőkben visszamennék egy kicsit a múltba, persze nem olyan távoli múltba, mikor az első képeimet csináltam nikon d3000 -es gépemmel . Az első kattogtatásaim színhelye Ajka, kedves párom születési helye, ahol elég jó fotókat készítettem így első próbálkozásaimra. Kedvenceim közé sorolnám a fenyőfákat amit még épp tél vége felé csináltam az utolsó hó lehullásakor.A buszmegálló is ott készült amit szintén kedvenceim közé sorolhatom. A kerítés fekete- fehér stílussal is elég jóra sikeredett. 2.-ik fotózásom fő témáját a Margitszigeten találtam meg ,jobban mondva a Dunán, ami bár hagy némi kivetnivalót, mert kicsit ferde lett a kép.:) Utólag azért nem korrigáltam mert még akkoriban még nem tudtam kezelni a photoshopot:) A maradék két Fotót pedig a vásárcsarnokban csináltam, és szerintem ez a kettő sikerült aznap a legjobbra, amit úgy gondoltam megmutatok nektek.Remélem nektek is tetszettek. Üdv: A Szerk.:D.v.L

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése